Saturday, August 28, 2010

Bermula Segalanya...

       Alhamdulillah, kupanjatkan syukur kepada ILAHI, dalam usia emas ini aku dipertemukan dengan laman ini. Kepada Cikgu Normah SKTD, terima kasih , kerap kali memberi semangat untuk aku  berkarya . Anakanda Nazmi dan Azie , yang membakar semangat untuk aku menarikan tinta kisah silam sepanjang perjalanan bergelar G.U.R.U. Azie kerap mengatakan,"Mak banyak pengalaman sebagai GURU, baik mak tulis buku ka dalam blog ka, biar jadi panduan kami atau orang lain. Kalau tak tulis nanti lupa, rugi."
       Jam dah 11.15 malam, baru pulang terawih di surau Al-Falah. Aku buka FB, tiada yang menarik. Apa nak buat? Huh... esok mesti ada coretan yang boleh dibaca. Azie tolong setkan segala, jariku mula menari .
Di surau tadi Tok Imam menyebut antaranya " Solat terawih tu SUNAT, ramai yang duduk solat. Tazkirah ni WAJIB, tapi tak ramai yang tunggu". Moga aku diperteguhkan iman untuk bijaksana memilih antaranya.

    

No comments:

Post a Comment